Sunday, June 28, 2015

而最痛的距离是你不在身边却在我的心里

Every time when I miss you
but I know that I won't be seeing you
not any time soon
somehow I feel like part of me is dying slowly

I think I will never get used to long distance relationship
although this is not the first time for us

或许我永远都只能当个任性的小女孩
希望你在我身边陪着我
希望被你照顾被你呵护
希望天天享受被你爱着的滋味

虽然这种寂寞的日子还要过上很久很久
但是我宁愿去忍受
我可以为了你等待很久很久

因为任性的小女孩只能当你的女孩

because I love you

I love you too, Brian Tey. 

No comments: